En fin dag

Åh, vilken fin dag vi haft idag.
Solen har skinit och barnen har varit på topp humör. Oftast. Så länge de inte är i närheten utav varandra. 
Ibland är de världens finaste mot varandra, och nästa stund slåss de så hårtussar ryker nästan. 
 
Benjamin hade fotbollsträning ikväll och det är så mysigt och sitta där och titta på när de spelar tillsammans med Celine. Är helt säker på att vi kommer få fullt upp i framtiden med att skjutsa och hämta barnen överallt, hela tiden emellan olika aktiviteter. Men som jag ser fram emot det. 
 
Innan vi tog kvällen så tog vi oss en promenad med Chewy och en snabbis i lekparken innan det var kvällsmat, dusch och natten. Celine och Benjamin somnade på 2 sekunder. 
 
Och nu sitter jag invirad i morgonrocken i soffan och känner mig sådär riktigt nöjd över dagen.
Att kunna ge barnen en bra dag samtidigt som man har storstädat huset från golv till tak. 
 
Hoppas på en lika fin dag imorgon.
Suger verkligen in varenda sekund jag har här hemma nu innan allvaret börjar.
Just nu har jag världens jobbångest. Även om jag vet att jag ÄLSKAR mitt jobb och mer där till och jag saknar alla fina kollegor så vill jag inget hellre än att vara hemma med barnen. 
 
Men Celine saknar sitt dagis och vill dit och leka igen säger hon varenda gång vi går/åker förbi dagiset. 
Så antar att det kommer att ha något gott med sig att återgå till arbetet. 
 
 
Som jag saknar detta ställe. Världens finaste sommar var detta.


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤