hela innehållet

Igår kom mamma och Tindra med frost pussel till Celine och en skrivar bok till Benjamin 💞 


Så igår efter maten så pusslade vi och jag hjälpte Benjamin med bokstäver. Åh vad kul han tycker att det är. Han ser fram emot att börja skolan nästs höst och få lära sig att skriva, räkna och läsa. 

Tusen tack mor och Tindra 💞

På kvällen igår var det fotbollsträning igen. Åh vad kul han tycker att det är. Och han kommer mer och mer in i det för varje gång och han lär sig mer och mer. 


Han är ju så jätte blyg så han drar gärna sig undan istället för frammåt, även ifall han gärna vill va med. Vilket jag förstår!! De är inte lätt att vara 15-20 stycken barn å kanske bara veta vilka 3 stycken är. Så ska man göra något som är helt främmande. 
Så det är så kul att se alla framsteg han gör, och hur stolt han blir när han utfört det och ser att vi har sett det och berömmer honom 💞 Alltid ska vi vara vid din sida hjärtat!! 

Igår när jag hade lagt mig för att sova så fick jag så FRUKTANSVÄRT ont i magen igen, mer på höger sida mellan naveln å snippan. Å skulle jag ställt mig upp så kändes det som om hela innehållt i magen åkt ut. Men efter 2 värktabletter så orkade jag tillslut somna. 
Tack å lov. Det är en gnutta bättre idag men inte helt 100. 

Längtar tills jag ska till bm så får hon kolla upp vad tusan det är. 

Idag kommer iallafall stora hjärtat hem 💞 
OCH tillökningen med, förhoppningsvis. 
Barnen är ivriga och väntar förväntansfullt så hoppas det blir idag. 😍 sååå spännande 👏👏


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤