minne som en guldfisk

En ny månad är vi inne på! Herrejösses vad tiden springer undan och jag är hemma på min 5e vecka redan!! Endast 1 vecka kvar här hemma innan vi kör igång igen. 


Har varit helt underbart att varit hemma samtidigt som det ska bli skönt att komma igång igen. Tillbaka till rutiner. 

Men vad nyttigt det är att få ta igen tid hemma med barnen. 💕 Att de får sova vad länge de vill, göra som dom vill, leka när de vill, vart de vill å med vem de vill. 

Vi har även hunnit med leksand sommarland. 


Jag tycker fortfarande att skarasommarland är mycket mycket bättre än leksand, men det var helt klart en toppen dag. Och barnen skötte sig exemplariskt hela dagen och även bilresan dit och hem. 


Tack mamma och c/o för en toppen dag som vi fick med er 💞


Önskar att mitt minne vore bättre än det var, för då kunde jag lagt upp vad vi gjort de dagarna som jag inte bloggat på. MEN mitt minne är SÄMST, vilket älskling gärna påpekar på ;) 


MEN vi har iallafall vart och badat i skivstjärn, i sunne vattenland, badat skumbad här hemma, myst med låååång frukostar, skogspromenader, lekt med kompisar, kaffepimpling hos mormor och c/o. 

Och ikväll har jag och barnen varit på cirkus med mamma och Tindra. Jätte jätte bra och varnen tycke att det var jätte bra. Celine somnade i vagnen precis innan det slutade. Lillagumman är inte van att vara vaken så länge. 


Benjamin längtar redan tills nästa cirkus. 

Pappan åkte och jobbade idag och vi ses åter på lördag em/kväll. Kommer bli lååånga dagar för barnen tills dess som saknade honom redan när han åkte. Förhoppningsvis kommer dagarna att gå fort och vi har saker att göra 💕 

Hoppas på fint väder så vi kan vara ute mycket iallafall. 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤