Nytt flickebarn

Satt vid datorn och bloggade förra inlägget så kunde inte lägga upp dagens bilder. 


Vet fortfarande inte hur man får telefonbilderna till datorn ifrån en iphone 😅 


Har ni någon gång känt att livet springer i förväg?


Det känns så nu nästan för mig. Jag hinner inte med alls. Nästa månad fyller min lilla skrutta bebis 3!!!!!!!!!!ÅR!!! Hon som var liten nyss. 

Och Benjamin är närmare 6 år snart!!!! I 6 ÅR har jag snart varit mamma. 
Helt insane. 

Det går så fort allting. Och Erik och jag har varit tillsammans i över 7,5år.

Jag är helt säker på att Erik och jag kommer bli gamla ihop 💞 

Samtidigt som det känns som om livet springer ifrån en så är jag sådär förbannat lycklig!! 

Sådär som när man vet att man gjort något bra. När man känner sig trygg. Även om man aldrig kan styra över framtiden och över vad som kommas skall så vet jag att vi tillsammans tar oss igenom vartenda hinder,motgång,sorg,kärlek,nyfödelse,död och allt som kan möta oss på vägen. 

Och jag längtar tills att snart få möta ett nytt litet flickebarn. Som vi ska lära känna, älska och ta hand om 💞 

Att jag ska bli storasyster känns helt sjukt konstigt, samtidigt som man kan överrösa henne med så mycket kärlek som man inte annars kan göra på det sättet om man vore i samma ålder. 

Vi har så mycket fint att se fram emot 💞 

Benjamin 10augusti2014 💞


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤