skogsguld

Idag vaknade vi upp till en kall och grå höst dag, det kunde man inte ha trott igår när det var så varmt och fint ute. 


Barnen bråkar, skriker, gråter och trotsar om vartannat. Men efter lunchen tog jag med mig monstren, katt och hund ut på kantarell jakt.

Det blev iallafall 2 påsar till med kantareller. Ska bli mer nästa vecka när älskling är ledig hoppas jag 😍 Finns inget bättre än att gå runt och lunka i skogen. Tur att barnen och stora hjärtat älskar det lika mycket som jag 💞 


Och när jag satt och skruvade fast eluttag som varit löst alldeles för länge hör jag barnen säga att pappa är hemma. 

Wtf tänkte jag, han var ju nyss i vansbro?! 
Men där stod han. Flera timmar för tidigt. YEEY! 

Så nu hoppas vi att vi får ha honom hos oss hela dagen imorgon och att han börjar på måndag istället för tisdag 💞 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤