jobbiga dagar

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Usch. Sista dagarna har vart helt åt helvete. Både psykiskt å fysiskt. 
Tankarna som snurrar hela tiden, om allt å ingenting. 
Sen illamåendet har kommit som ett brev på posten, brösten sprängs snart sönder. Huvudvärk från helvetet och trötthet som ALDRIG släpper. 
Känner mig helt värdelös och helt jävla otillräcklig. Ååh! 

(null)
(null)

Efter lunch idag när pappan kommit hem åkte vi till leos och lekte med siss’h och c/o tills klockan slog kvällen och det var dags att åka hem. 
Så ett bra avslut på denna eländiga dagen trots allt 🖤

Imorgon är det jobb igen. Ser fram emot det äntligen. Om jag mår bra vill säga. Annars blir det nog ett helvete, men lär väl överleva det med. 😅 

(null)

(null)

(null)

(null)

Celine å Benjamin har målat teckningar. 
Celine målade den gröna gubben å Benjamin målade den andra teckningen. Å det är jag som är ute å går med Chewy i skogen. 
Älskar att barnen är mer kreativa än vad jag är 😅 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤