Mitt körkort och jag

Idag firar jag å mitt körkort 4 år. Minns när vi parkerade bilen efter uppkörningen och hon sa ; det här gick bra, så klickade hon i grön/godkänd på ipaden. Så jag godkänner dig nu. Grattis. 

Herregud. Att en bra uppkörning på några minuter gav mig ett kort för livet. (förhoppningsvis) 

Eller det var väl inte bara en bra uppkörning. Var ju många timmars övningkörning med mamma och pappa. 9 körlektioner på körskolan, utbildningar, halkbanan, 4 teoriprov och 1 uppkörning. Skam den som ger sig. 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤