Plugga

(null)

YEEEEY!! Jag kom in och ska börja läsa i mitten på januari!! SPÄNNANDE. Tänkte faktiskt jag ska läsa bägge kurserna. Igentligen hade jag tänkt att bara läsa 1 kurs. Men vad fan. Hur svårt ska det va? ;) Tror att bägge kurserna är bra som tusan att ha med sig i arbetet. Igentligen skulle ALLA som jobbar inom vården/äldreomsorgen läsa den och bilda sig mera kunskap kring det.  Det skulle vara som ett krav att arbeta att kunskap kring vissa ämnen ska man ha. 

Ska iallafall bli jätte spännande. Så i Juni får vi se hur spännande jag tyckte att det var. Kanske jag fortsätter att läsa i höst om det går bra att läsa och fortsätta jobba heltid. 

Ser iallafall fram emot detta. 

(null)

♠️♠️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤