Ett humör (!!!)

 
 
Alltså, tänk att den där lilla juvelen har ett humör jag inte blir klok på!! Imorse kl 6;10 så var hon HYSTERISK! Klär på barnen när de sover i den mån de går och sedan är det bara på med ytterkläderna och till dagis. (Tycker att det är bättre att de får sova så länge som de kan)
 
Iallafall så när jag tog på henne trosorna eftersom hon är HELT blöjfri ifrån det hon vaknar tills hon stupar i säng på kvällen. Men hon skulle inte ha trosor till dagis. Så hon grina, skrek, sparka, klädde av sig när jag klädde på. Och hon var som sagt hysterisk. (Säkert jätte trött oxå) MEN  vad liten och elak man känner sig när man haft jordens ovänskap och hysteri på morgonen och sedan sätter henne i bilen för att köra dem till dagis där de ska spendera hela sin dag för att jag ska jobba. Känns inte alls kul. 
 
Men som tur var hade allt varit jätte bra på dagis 💕 
Och imorgon kommer Sofie hämta dem på dagis. Som barnen väntar inför det. Världens bästa Sofie 💕 
 
 
Så imorgon väntas ett 13-22 pass innan jag är ledig i en hel vecka och börjar inte förens nästa fredag kl 13. Ska bli fantastiskt att inte behöva ställa klockan i 7 dagar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤