Min lilla stora lillasyster 💕

 
I helgen som var sĂ„ Ă„kte vi till mormor och morfar i ett par timmar. LĂ€ngtar tills sommaren dĂ„ man springer dĂ€r barfota ner till sjön och ska bada. Blir förbannad pĂ„ sig sjĂ€lv för det gör sĂ„ ininorden ont att trampa pĂ„ stenarna som finns pĂ„ grusvĂ€gen, men Ă€ndĂ„ sĂ„ Ă€r det nostalgi 💕 
 
I söndags hade jag fruktansvÀrt ont i halsen sÄ Àlskling var ute med barnen sÄ jag fick sova. Vi slÀngde Àven ihop en sallad som Benjamin fick göra, potatis, flÀskfile och sÄs. Sedan blev det en tur till mamma och c/o dÀr gammelmormor parkerat sig tills pÄ lördag. 
 
 
IgĂ„r skulle Jesper och jag till karlstad och handla. Det slutade med att vi hĂ€ngde med mamma och c/o till bergvik och handla och lunchde tillsammans. Benjamin fick en batman keps och en supermannen tshirt med mantel. Nu har han bĂ„de superman och batman tshirt med mantel. Gissa om tvĂ€ttmaskinen gĂ„r varv hĂ€r hemma ;)  Försökte köpa klĂ€der till Celine, inklusive en jĂ€ttefin vĂ„rjacka. Men det var fult. Alltihop. Kan ana att hon inte blir rolig att ha med i affĂ€rerna framöver ;) Men nu, vilka barn! De lyssnar och gĂ„r utan Ă„ gnĂ€lla och skötte sig exemplariskt 💕
 
 
Idag har Fiona steleriserat sig, ÄNTLIGEN! Passade pĂ„ nĂ€r hon inte vart med kattungar, Ă„ de Ă€r inte det lĂ€ttaste Ă„ hinna med ;) Dock var hennes livmorder jĂ€tte förstorad dĂ„ de kan bli det utav ppiller. Dock inte varfylld. ÄN! Å nu Ă€r hela livmodern borta, i rĂ€ttans tid. Bokade en tid till Messi redan nĂ€sta vecka. Ingen ide att riskera nĂ„got. Preventimedel Ă€ven till djur Ă€r rentav livsfarligt. đŸ˜© KĂ€nns jĂ€vligt skönt i hjĂ€rtat att ha alla katter kastrerade sen 💕 Nu kan de mĂ„ bra i lugn Ă„ ro sen 💕 
Funderar Àven pÄ att kastrera kaninen framöver sÄ jag kan ha dem tillsammans. NÄgon som kastrerat kaniner? 
 
Och i eftermiddag har Tindra vart hos oss. SĂ„ lĂ€ngesen 💕 Mitt hjĂ€rta fĂ„r chocken varje gĂ„ng jag kommer pĂ„ vad stor hon blivit. Herregud. Min lilla lillasyster Ă€r inte sĂ„ liten lĂ€ngre. Å snart blir hon Ă€nnu större. Hela 9 Ă„r i höst 💕

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihÄg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

NÀr dina steg har tystnat, finns ÀndÄ ekor kvar. NÀr dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vÄrt hjÀrta, tar fram dem dÄ och dÄ, sÄ kommer du för alltid att vara hÀr ÀndÄ.
Vila i frid Baraa ❀