Tom bokstavligen

 
 
Nu var det ett tag sen igen. Men haft upsidedowns emellan åt känns det som. Svårt och somna på kvällen. Drömmer skitdrömmar och hjärnan har kickat på allt och lite till. Brytt mig om sånt jag igentligen inte har med att göra. Känslorna har varit antingen i taket eller nere under jorden. Har vart en jobbig månad även om vissa dagar varit fantastiska. 💕 Antar att mycket speglar tillbaka för 1 årsen där jag och vi stod då. Snart 1 årsen. Den 26e Februari var jag helt tom. Bokstavligien. 2 dagar efter farfar gick bort blev jag tom. Av min egen vilja. Men ibland blir längtan till det man kunde haft så jävla stor. Så jävla svår. Speciellt jämt nu. 
 
Jag ligger intill Celine och är glad att jag har henne och Benjamin. Och framför allt min man. Vad vore jag utan dem? Jag vill spendera all min framtid med dem. Tillsammans. I en familj. 
 
Sista 2 veckorna har vi varit på Benjamins första kalas på leos, hur kul som helst och Benjamin lekte som aldrig förr!! På måndagen efteråt insjuknade Celine i magsjuka. Hon kräktes riktigt ordentligt, och 2 dagar senare insjuknande älskling i både kräkningar och diarre. Både han och C har vart halvdåliga sendess. Men nu är de på benen och vi är igång igen. Jobbar 2 dagar till innan jag är ledig 6 dagar med mina 💕 Vi går på sportlov och hoppas på en massa fint väder så vi kan vara ute och samla på oss en massa D vitamin. Och andas in den friska härliga luften och bara ta dagarna som de kommer och göra det som bara faller oss in i smaken. 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Angelika

Vilken fin blogg 😀
Känner igen mig så otroligt mycket i de känslor du beskriver.

Svar: men tack, vad roligt att höra! :)
sara persson

2017-02-23 kl 11:51:35
URL: http://bondemamman.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤