ledig dag ❤️

Idag låg jag och celine och myste och halvsov i sängen ända till klockan slog 9 nästan. Härligt!! 
Benjamin kom ner runt 9;30 tiden. 
 
Efter frukost och hundrastning så packade vi in oss i bilen och åkte till forshaga där det blev playdate med Madde och 2/3 barn. Fick mysa med en 4 veckors bebis 😍😍
 
 
Var iallafall trevliga 2 timmar som vi spenderade där. Nöjda barn och nöjd mamma åkte sedan där ifrån och hem till affären för att inhandla till skinksteken som skulle göras idag. 
 
Och fy tusan vad gott det blev!! Det var värt 3 timmar i köket ;) 
Har även hunnit med 3 maskiner tvätt och vikt in och renbäddat säng, dammsugat huset, städat kylskåpet,  och fixat med kaninerna. Känns helt fantastiskt att ha det städat omkring sig. Allt annat skulle va helt fel innanför mina väggar 😂 
 
 
Vill ni ha receptet kan ni kika in på mikaelac.blogg.se så finner ni receptet där. Enda skillnaden var att hon hade färska kryddor och jag fick ta burk eftersom Deje har brist på färska kryddor 😡😡 Men blev riktigt gott ändå!!
 
Imorgon väntas det ett långt kvälls pass innan jag går på 4 (!!!!) ledighet, alltså så ska jag vara ledig i 4 DAGAR!!! 3 dagar tillsammans med min familj, och stora älskling som fyller år på fredag ❤️ Ett litet kalas ska vi allt ställa till med här hemma åt honom. Gammelmormor kom redan i måndags hon för hon ska va här tills han fyller år och göra hans favorit mat, rotmos och fläsklägg ❤️ Min mormor är helt klart bäst. På alla sätt och vis. Fina goa mormor. 
 
Igår bjöd hon på stuvade makaroner och sina hemmagjorda köttbullar. Ni kan tro att jag åt. Herregud, hennes mat är verkligen to die for!! Everytime. 
 
 
 
Tack för idag ❤️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤