Och framförallt kärlekå

 
Känns intr alls kul att väcka barnen när de sover sådär gott ❤️ Dock kom Benjamin ner själv imorse pigg och glad! 
 
 
Älskar att Celine älskar att habBenjamins kläder, och att hon kan ärva ifrån honom, iallafall ytterkläder. 
 
Moster följde med och hämta dom på dagis. Här hemma har det lekts björnen sover under tiden hag fixade fläskfile gryta med potatis och grönsaker. 
 
 
Imorgon slutar jag klockan 14, rena lyxen när man jobbar heltid. så när vi kommer hem blir det nog att sadla om på kläderna och gå ut och gå på en promenad med barnen och Chewy ❤️ 
 
Och på förmiddagen kommer pappa och går ut på promenad med Chewy, vilket han alltid gör de dagarna jag och mamma jobbar samtidigt. Jag skulle inte klara mig en dag utan min mamma&pappa, som de ställer upp för oss. Jämt Tack tack tack tack kära ni. 
 
 
Benjamin & Messi för 2 årsedan.  Helt otroligt vad åren springer iväg och vad stora barnen blir ❤️ Jag känner mig så fruktansvärt stolta över oss som fostrar våra 2 barn till att växa upp till starka, trygga och självständiga individer. Med en jävla massa vilja och jävlaranamma. Och framförallt jätte mycket kärlek rymms det i deras kroppar ❤

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤