ensam i 167kvm hus

Här ligger jag, helt ensam. I 167kvm stort hus. 


Barnen är hos mamma och Leffa och älskling är ju på jobb. Jobbat 17-21,30 och imorgon 7-13. så barnen övernattar hos mormor. 

Benjamin har väntat på det sen kl 9 imorse. Så gissa om dagen varit lång ;) 
Allt har iallafall varit jätte bra på björkvägen. Svängde in och pussade och gosade med Benjamin innan jag åkte hem ikväll. Celine slocknade strax efter 20 som i vanlig ordning 💞

När jag kom hem så bytte jag om och gick ut och gick med Chewy. Härligt! Hade gärna gått längre om inte klockan varit så mycket. 

Ställde klockan tidigare inför imorgon så ska jag ta en morgonpromenad innan jobbet. Får nog mer eller mindre dra ut Chewy då han är så himla morgontrött. Brukar inte vakna och vilja ut förens 11 på förmiddagen. 
Och världens bästa pappa ska även ta ut han imorgon 💞 
Jag undrar vad tusan vi skulle göra utan mina föräldrar, jag tackar gudarna för er. Jämt. Hela tiden. Fan vilka klippor ni är. Diamanter. 💎 


Finaste Tindra och älskade Chewy 💞 



Leffa har fått en åkbar gräsklippare. Barnen var mer än nöjda. Kan TRO att de kommer bli några vändor i sommar med dem där på. 😂👏



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤