första veckan

Första semesterveckan kom och den gick. I  rasande fart. Är livrädd för att resterande veckor kommer att gå lika snabbt 😩😩 

Vi har iallfall tankat oss fulla på kärlek denna vecka ifrån alla möjliga fina människor 💞

• Umgåts med siss'h och barnen *2
• Lekdag med Ida, Loke och Swea. Och OJ!! Vad grabbarna har saknat varandra. De lekte och lekte och lekte i flera timmar 💞 
• Mamma och Tindra sov över här i onsdags då mamma skulle till VCT under några timmar på torsdagen. Så det blev tacomys och glamour maraton under onsdagskvällen. 
• Varit hos pappa med brorsan under några timmar på fredagen. Barnen gungade i hammocken och åt vindruvor och clementiner och hjälpte Jesper att tvätta bilen. 
• Och sist men inte minst, IGÅR kom Lulliz med familj hit under någon timme och töla och sörpla kaffe. Vi hann med lekparkshäng innan regnet och åskan kom som ett brev på posten. 
Fick iallafall en glädjande överrakning om tillökning 💞 

Och under tiden Lulliz och c/o var här så dök det upp 2 snubbar som bott i vårat hus när det var nybyggt. Så de ville kolla runt och förklarade hur saker och ting såg ut. Häftigt för dom kan jag tro att få gå in i sitt barndomshem. Jag vet att jag skulle tycka det iallafall.


💞💞 


Och idag hämtade vi Celines dagis kompis Amanda så de fick leka i några timmar innan vi skjutsade hem henne igen. Åh vilken glad tjej vi hade här hemma. Och sliten efteråt. Så när Amanda var hemskjutsad och Benjamin lekte hos sin kompis så la vi oss i sängen och gosade och vilade i 45min. Välbehövligt denna regniga dag 💞 

Imorgon åker pappan på jobb mån-torsdag och barnen och jag ska njuta utav det fina vädret så mycket som det går. Benjamin hänger väl med kompisarna och vill inte alls va med mig och Celine längre 😂 När blev han så stor?! 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤