smultronstället 💕

Igår följde jag, barnen och Chewy med mamma och c/o till mormor och morfar. Världens finaste ställe på denna jord 💞 

När man är där så vill man aldrig att de ska sälja det dära huset. Man vill föralltid ha det. Va med och ha det kvar i all evighets evighet. 

Samtidigt som man vill ha dem nära här hos sig. Kunna gå dit, att barnen ska kunna få en annan relation. Även om de har världens finaste så vill jag att de ska ses oftare. Och självklart vill jag se dem så ofta som möjligt 💕 

Det blev iallafall mat och barnen badade. De har ju även införskaffat sig en robotgräs klippare så Benjamin va ju helt till sig så han spenderade 98% av sin tid på gräsmattan 😂 

Hela familjen njöt iallafall av timmarna där. Barn, vuxna och hund 💕


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤