2 lediga dagar framför oss 💞

Äntligen, imorgon kommer stors hjärtat hem. Som vi längtar här hemma 💕 


Dagen idag har som alla andra dagar gått fort. Benjamin har lekt med sina kompisar och Celine med mig. Vi gick till skogen och sen lekte vi hemma och en sväng i lekparken innan vi sa hejdå till Emma och Liam. 

Det väntades lunch innan vi satte oss på cykeln och for till dagis. 


Nu väntas 2 lediga dagar här hemma. 

Imorgon ska vi fira Sofie som äntligen tar studenten!!!!! Så stolt som jag är över dig, som kämpat i alla år. Rätt ord är svåra att sätta. Men du ska veta att du är världens jävla pingla som fixat detta!!! 

Sen på kvällen ska jag till en arbetskompis med flers utav arbetskompisarna. Där ska det drickas och ätas gott och umgås med gänget. Ska bli sååå kul!!!! 

Och på fredagen ska det bara mysas och umgås med familjen. 

Celine får förhoppningsvis sin kompis hit. Hon väntar på Amanda så hon spricker så på fredag ska de äntligen få leka om inget inträffar. Håller tummarna för att de inte gör det. 💞



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤