Arbetsdagar

Dagen igår spenderades ute precis hela dagen. Fastän det inte varit någon sol så brände jag mig i ansiktet, pannan och näsan är knallröd!! Och näsan gör en aningen ont. 


Men det var en super mysig dag tillsammans med barnen 💕 

Var i skogen, cyklade till traktorlekparken, mat och en middagslur innan vi gick ut igen till skogen och lekparken för att sedan avsluta kvällen med lite fredagsmys 💕 

Så härligt när man kan spendera sina dagar utomhus. Både jag och barnen trivs som bäst då. Likaså Chewy som hänger med i stort set överallt. 

Idag kl 14 påbörjades arbetshelgen. Jag går utav klockan 16 på tisdag. Och fick reda på att det tydligen var pingstafton idag. Jösses vilken koll man har 😂 


Men mysigt att va tillbaka på jobbet efter 2 dagar borta. 

Mina andra halvor var på 4års kalas hos Loke. Benjamin hade haft jätteskoj!! Så även de har haft en toppen eftermiddag vilket värmer mitt hjärta 💞 

Imorgon ska de leka med tremänningarna hörde jag något om. 🤗


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤