Upp över öronen

Ikväll var det den näst sista fotbollsträningen innan sommar uppehåll. Tråkigt! Känns som om det var nyss det började. Och Benjamin älskar det ju. 

Men får se fram emot torsdagen nu.

Imorse cyklade vi till dagis 06;10 för sista gången på ca 8 veckor. HÄRLIGT HÄRLIGT HÄRLIGT!!! Även barnen tycker det ska bli skönt att få vara lediga. Än så länge 😂 

Imorgon har vi en hel dag tillsammans innan jag jobbar på med 6 pass på 5dagar. 
Så morgon dagen ska njutas och ladda batterierna och sovas längre än till 05;30. Helst till halv tio om jag får bestämma. 

Imorgon kommer pappa att ha med en cykel hem till Celine. Kan tro att hon kommer bli lycklig, hon längtar så att få sin egna cykel. Ser fram emot semestern tillsammans med barnen. OCH fint väder vill vi självklart ha. 

Celine för 1 årsen när hon hämtade kortet på sin farfar och satte sig på mattan och sa 'faffa faffa' och kramade om. 


Älskade barn 💞 Jag vet att farfar vakar och ser oss hela tiden. Och han är stolt upp över öronen över er och oss. 💕


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤