170328

 
Imorse ringde mamma och skulle köpa ost frallor och komma över på frukost. Så vi gnuggade tröttheten ur ögonen och knallade upp vid halv 9 tiden. Härligt! 
 
Sedan lekte barnen ute på tomten medans jag körde igång en maskin och plockade ihop här hemma innan det blev en skogstur och lek i lekparken 💕
 
Härligt att få förmiddagarna ihop tillsammans emellanåt, känns som de lediga dagarna tillsammans är alldeles för få, 😩 Ser fram emot 6 veckor tillsammans i sommar 💕 Jag längtar jag längtar. 
 
Imorgon är det 7-16 pass som väntas och Benjamin är nöjd när han får va på dagis och leka med alla hans vänner. 💕 
 
 
💕

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤