en dyrbar diamant

 
I söndags hade vi sån toppen dag. Vi åt frukost och sedan klädde vi på oss och gick ut och satte upp studamattan. Barna lekte på utsidan och emellan åt tränade Benjamin att cykla utan stödhjul på cykeln. Han vill så gärna kunna cykla utan stödhjulen som alla stora barn 💕 så träning träning träning!! 
 
Mamma och Leffa kom förbi och Leffa lagade vårt ute bord, så nu bli det frukostar och middagar ute på altanen igen i sommar. Härligt! 
 
Efter lunch kom siss'h och Ellie till oss för att spendera sin dag med oss. Det blev stallet, lekparken och kvällsmat och lek. En av de bättre dagarna 💕 utan å tveka är hon en av de starkaste diamanterna i mitt liv.  
 
Och denna vecka jobbar jag måndag-torsdag 7-16 och fredag 14-22. Känns som om jag inte hinner se barnen ett dugg. Och igår såg jag dem 2 timmar ca för jag drog iväg till siss'h där hon släpa iväg mig på en promenad på 8,5 km!! härligt, å ni kan tro att de känns i kroppen idag 😂 
 
Mina fina tjejer 💕 
 
 
Idag såg de ut som om det var åska på gång. Åh vad jag längtar tills sånna kvällar på sommaren så åskan dundrar så det skakar 😍 
 
 
Mina små hjärtan 💕

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤