Från hjärtat

 
Min frukost bestod utav mormors hembakade bröd som ligger där under med en massa räkor, ägg, ost, sallad, apetinaost och gräslök och apelsin. Och majjonäs såklart. Helt sjukt gott!! Blir nog detsamma imorgon ;) Och 2 koppar kaffe såklart!!
 
Tandläkar besöket gick bra. Vilken stor och modig grabb jag har! Vad han växer, hela tiden! Han chockar mig var dag över hur stor han blir, och hur klok han är 💕 
 
 
Förrådet är rensat och 1,5 kärra full med skit är borta. Vi rensar 2-4 gånger om året hemma och i förrådet men ÄNDOCK blir det fullt med skräp! Vi gick även och hämtade hem Tindra när hon slutade skolan så hon har varit hos oss ända tills ikväll 💕 vi avslutade med tacomys en fredag som denna och alla barn fick hjälpa till att tillaga maten. Benjamin och Tindra skar grönsakerna och Celine la dem i formen. 
 
 
Vi var även till stallet i eftermiddag/kväll och myste med djuren och Celine fick rida runt i hagen på Kajsa . 'Ja ässar Kajsa jag mamma' Det kom ifrån hjärtat det och så satt hon på ryggen och krama om Kajsa 💕  

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤