går åt rätt håll

Nu är barnen piggare. En hemsk hosta som sitter i och snoren rinner fortfarande hejdlöst på Celine. Men snart så är förhoppningsvis förskyldningen ett minne blott! 
 
Så under dessa dagar har vi vilat MASSOR i soffan. Varit ut på massvis med promenader, vart i lekparken och rastar oss en stund, hängt med mamma och Tindra. Bakat, Messi har steleriserat sig idag. Så nu är ALLA våra katter steleriserade/kastrerade. ÄNTLIGEN! Bara Kallekanin kvar. 
 
 
Så om 2 månader ca är även han punglös och FÖRHOPPNINGSVIS kan flytta in till Anakin. 👏 
 
 
Under veckan när de vart sjuka har de tom fått äta glass!! Har bojkottat allt sött å dricka/jouice/saft och glass här hemma sista veckorna. Å vet ni. Barnen BER om mjölk/vatten, inget tjat om varken godis el glass. De har inte ens nämt att de vill ha något sött att dricka. 
Men i veckan fick de glass hemma hos mormor 💕 Är man sjuk så är man. 💕 
 
Och ikväll beställde vi hem pizza och satt tillsammans och myste framför tända ljus i köket. å barnen var världens bästa vänner.  Kramades, skrattade, pratade och lekte. Herregud vilken fin syn att se. 
 
 
 
Har även haft världens bästa städhjälp här hemma mellan snorningarna 💕 Och Benjamin målade en fin teckning till mig som ska föreställa mig ute i trädgården 😍 
Känns rätt sjukt att han är mer kreativ än mig som 5 åring än vad jag någonsin har varit. Min fina kille 💕 
 
 
Å nu säger vi godnatt. Imorgon väntas det garage rensning och utedag. Men först ska Benjamin och jag ta en tur till tandläkaren. 
 
Hoppas ni får en finfin dag 🌷


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤