negativt till posetivt

 
Denna lilla parvel på 11,8cm är min lillasyster/lillebror. Det märks på RUL den 12maj. Men den där lilla krabaten har gett mig många vaken timmar på nätterna och gett mig magknip många gånger om. Men min fina kollega Eva sa till mig idag att man ska vända alla negativa tankar till det posetiva. Villet jag ska försöka göra 💕 Har inte varit helt lätt att handskas med alla tankar kring att bli storasyster nu. Men jag är helt säker på att han/hon kommer bli så otroligt älskad och överöst med kärlek när den kommer i oktober 💕 
 
 
Dessa två alltså. piff och puff, bill och bull, hönan och ägget osv osv. Varje natt, tillsammans 💕 Så fint att se sånt band mellan dom. Hoppas de får leva många många fina år sida vid sida. Sån stor betydelse Gunnar har för honom . 
 
 
Där går dem hand i hand, även dom ska vandra ett långt evigt liv tillsammans, hoppas jag 💕 Med Gunnar i släptåg ❤ 
 
Imorgon jobbar jag 14-21,30 ska bli skönt att få en lugn morgon tillsammans med barnen innan det blir kvällsjobb i följt av en dag.
 
På torsdag får vi hemleverans av Benjamins 5års present. Vi har köpt en 4hjuling åt honom. Ska bli så kul att se hans min när han får se att han verkligen får en 4hjuling, precis som han vill ha. Hoppas bara att man kan dölja att en stor lastbil kör hem den å dumpar av den här 🙄😂👏 
 
 
Mina fina hjärtan 💕 känns som om det var igår ni var sådär små. tiden går så fort och 5års dagen närmar sig med stormsteg. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤