sjukstuga igen!!

 
 
Ligger brevid en tjej som är brännande het!! Feber igen!!!! 😩😩😩 Känns som om hon är mer sjuk än frisk nu... Suck suck suck!!  Hon har hosta och rinnsnuva också och säger själv att hon är sjuk, och ikväll har ögonen runnit på henne.
Hoppas bara att Benjamin klarar sig.💕
 
 
Härom dagen var vi på kärt återseende för Benjamin. Som han saknat sin kompis Loke!! Ojojojoj vad bra de lekte. Han ser redan fram emot tills nästa gång. Det är hans bästis säger han 💕 Var trevliga timmar 😊 
 
 
Igår var vi tillbaka till ögonmottagningen på haga. Och Benjamin klarade rad efter rad på datorn! Jag satt med tårar i ögonen och sköterskan fick stå päls! Hans syn har förändrata drastiskt! Till RÄTT håll!!! Förut hade han ett synhanddikap på höger öga så han hade inte ens fått tagit körkort om vänsterögat hade blivit blint. Så vi har lapp tränat varje kväll i några timmar. Och jag trodde aldrig det skulle göra sån stor skillnad. Det var över förväntan sa sköterskan och hon var chokad!! Han ska fortsätta lapptränas men drog ner tiden 30min. Men kommer fortsätta ha samma tider fortfarande. Hellre för mycket än för lite. Men jösses vad stolt jag är 💕 
 
 
Under tiden vi var på ögonmottagningen var C med gmormor. De hade lerat och gjort päron, fruktskål, morötter, kantarell, korv mä brö, körsbär mm. Hon älskar sin gmormor och likaså Bibbi, han vill att dom ska flytta hit  💕
 
Jag var även iväg på utvecklingssamtal. Även där var det massa posetivt. Benjamin visar framfötterna, växt upp ordentligt till egen individ, gör det han vill och inte det alla andra vill. Han är omtänksam och bryr sig om gruppen. 
 
Celine är en glad viljestark tjej, som växte upp snabbt! Helt blöjfri även på dagis sen någon månad tillbaka.  Hon deltar i gruppen, sjunger och gör det hon ska. Bara en massa posetivt 💕 Även där studsa jag ut lycklig som få över våra barn. 
 
 
Haha Benjamin har blivit världens selfie nörd 😂😂
 
 
Efter jobbpasset på 7-16 idag så åkte vi till mamma och fira brorsan på hans 23års dag💕 Sofie var där oxå, vilken lycka för barnen !! De avgudar henne från topp till tå 💕

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤