Bollar i luften

Många bollar i luften har vi nu. Eller ah, snart. Än så länge är det bara planer. Men vi ska tapetser här hemma. Vi ska börja i vardagsrummet och sedan ta rum för rum. Googlar mig blind på inspirations bilder men man vill ju ha lite av allt!!! 

Ljusa tapeter, natur tapeter, lite mönster men inte för mycket, lite mysiga och hemma trevliga. Hur tusan ska man välja?! 

Och mitt upp i allt detta så planerar vi å kakla om i köket. SKIT kul och de har jag velat så länge nu. Men även där är det en djungel. 

Vita, gråa, svarta? finns miljoner olika stilar också. Hua! å sen ska det ju även i köket tapetseras då det är en blå tapet där nu idag. Dock en ganska fin, men vill inte ha en blå 😂 


Så ni kan tro vad min hjärna går i gång på detta. Får nog åka in och kika på alla miljoner affärer som det finns tapeter och kakel på.

Vet ni vart det finns bäst och mest prisvärt? och med BRA service. 


Annars idag så har jag vart till vetrinären med Chewy där tanden drogs. Togs även bort lite tandsten. Vetrinären var helt förvånad över vad lite tandsten pöjken våran hade 💕 Så vi gör ett toppen jobb med han. Klorna klipptes och fukteksemet tvättades ordentligt och rakades ner.  


Vi har även varit ute hela eftermiddagen. Skogspromenad och lekparken där Benjamin fick en ny kompis. Så kul när det flyttar in en ny barnfamilj alldeles i närheten med barn i ungefär samma ålder. Nu trivs jag ännu bättre 😍💕

Vi avslutade dagen med kaffe hos mamma och barnen hoppade studsmatta. 

Imorgon väntas 6;45-16 pass innan 2 dagars ledighet 💕 Ska bli ljuuuuvligt att vara ledig med familjen. Och på lördag ska Benjamin få ha sitt första kompis kalas 💕 Gissa om han längtar?! 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤