du överraskar oss 💕

Där ligger hon, i sin egna säng. I sitt rum. Helt själv💕 Jösses lilla älskling vad stor du blev med engång. Får se om du sover hela natten själv eller om man får hämta ner dig. Oavsett så är jag så sjukligt stolt över att du frivilligt ville sova i ditt rum.  


Du överraskar oss hela tiden. 

Känns även jätte konstigt att inte ha barn i sängen. Bara hänt 2 ggr på över 5 års tid som jag inte har ett barn brevid mig. Åh, vad ni växer fort. Alldeles för fort 😩 

OCH!!!! Idag vaknade jag 09;32!!! Fattar ni!!! Halv 10?! När tusan hände det sist?! Älskling hade skrivit och fråga om vi inte skulle vakna snart. Celine vaknade strax efter kl 10. 

Meningen var ju frukost på IKEA. Men fick styra om dom planerna 😂 

Blev iallafall handling på ikea så imorgon ska jah fixa det sista på toaletten så är den klar sedan. 

Och Annelie har varit här i eftermiddag och börjat rivit tapeten i köket. Så ni händer det äntligen grejer, så spännande!!! 

Imorgon är det jobb 7-16 som väntar och dagis för barnen igen. Är 2 dagar denna vecka och helledig nästa vecka. Så de är inte många dagar kvar som de går nu innan sommarlov. 💕 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤