En fin helg 💕

I lördags efter jobbet sÄ kommer jag hem till en ledsen och hysterisk tjej. Hon ville ha en liten pool. Och den lilla vi hade förra Äret gick i sönder sÄ vi slÀngde den. SÄ nÀr jag kom hem satte Erik henne i bilen och Äkte och köpte en ny pool sÄ Celine fick sova i bilen oxÄ.


Benjamin och jag rensade bland jordgubbarna. Tindra kom och sedan bar det ivĂ€g till lekparken. Grannen var dĂ€r med sitt barnbarn sĂ„ barnen lekte jĂ€tte bra sĂ„ tjejen följde med oss hem sedan sĂ„ de lekte vidare innan vi slĂ€ngde oss pĂ„ cyklarna hem till mamma och c/o pĂ„ grillat. Jag grillade lax och sparris och fy tusan vad gott! Ser fram emot mera hĂ€rliga grillkvĂ€llar nĂ€r man kan slĂ€nga pĂ„ fyllda paprikor, tomater, grillspett och allt möjligt pĂ„ grillen och en stor hĂ€rlig sallad med en massa dressing pĂ„ det. 

Nu vill vi Ă€ven ha lite semester pĂ„ detta 💕

Skriv inlĂ€ggstext 

Finaste 3 mĂ€nningarna lekte en stund pĂ„ förmiddagen idag 💕 De leker sĂ„ himla fint tillsammans Ă€ven fast de ses sĂ€llan. 


Idag var vi till stuvbutiken och köpte tapeter, spackel, lim och diverse verktyg. SĂ„ nu vĂ€ntar vi pĂ„ att det ska bli lördag sĂ„ ska Annelie börja sĂ€tta igĂ„ng i köket. Ă…Ă„Ă„h, jag lĂ€ngtar 😍😍 Kommer bli ett sĂ„nt lyft!!! Och att bygga upp sitt eget kĂ€nns sĂ„ sjukt bra. Även om vi gjort utsidan, carporten och satt in en kamin sĂ„ ska det bli kul att se en förbĂ€ttring hĂ€r inne.  

Och Sofie och Robin kom under eftermiddagen och fikade med oss, satte upp poolen, hade vattenkrig sĂ„ Ă„kte vi till forshaga till en lekpark. 

Efter att barnen somnat blev det en film innan vi sa godnatt. 

Och nu ska jag slĂ„ igen mina smĂ„, vĂ€ntar 2 lĂ„ngturer pĂ„ jobbet nu innan jag ska va hemma en dag med mina smĂ„ och njuta utav solen 💕

Även Ă€lskling har lĂ„ng vecka denna vecka igen. Hela 4 pass vĂ€ntar för honom. 
Imponerad över dig ska du veta hjĂ€rtat 💕


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihÄg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

NÀr dina steg har tystnat, finns ÀndÄ ekor kvar. NÀr dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vÄrt hjÀrta, tar fram dem dÄ och dÄ, sÄ kommer du för alltid att vara hÀr ÀndÄ.
Vila i frid Baraa ❀