Första och sista gången

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!!! Nästa helg kommer det en som ska hjälp oss att tapetsera i köket. Vi börjar där och tar sedan rum för rum. Jag har stora planer må ni tro. Men ni som känner mig vet ju hur jag är 🤗


Så planen för denna sommar iallafall är att tapetsera om i köket. Och sedan ta hallen ; 


Vill ha något liknande de där 2 tapeterna i den lilla vrån och en vanlig vit tapet/väv runt om. 


Vi ska även byta till plåttak på altanen och sedan bygga tak över soldäcket samt bygga in den. 

Och sen i höst blir det att fortsätta med tapetseringen i vardagsrummet sovrummet och sätta väv och måla i hallen uppe. 
Nytt golv behövs även i vårat sovrum nere. 

Ja ni ser ;) planer planer planer. Nu har vi något att se fram emot. 

Så på lördag eller söndag ska vi iväg och köpa tapeter till köket. Kommer bli någon utav de 3 högst upp. Vill ha ljust men ändå lite utav den äldre stilen. Tror det kommer bli skit bra 😍👏


Ser ni vilket långt fint hår Celine har fått?! Helt galet vad det växer!! Och det där fina håret har jag fått avlusa för första gången då de ringde ifrån dagis och meddelade att hon hade kryp i håret. 


Man tackar och bockar och slänger sig i bilen för att hämta upp 2 barn på dagis och åker raka vägen till apoteket i forshaga och köper lusmedel. 

Hem och lusa av bägge barnen. Tvätta deras kläder i 60g med sängkläderna och handdukarna och allt som de kan tänkas haft kontakt med. Tom snutten å gossedjur!! 

Luskammat ett X antal ggr både dem och mig själv. Herregud vilken procedur. 
Ifrån att hon duschade igår kväll och jag tittade håret när jag borstade igår till att ha löss idag. 

Det är konstigt vad snabbt det sprider sig!!  
Nu hoppas vi att det var första och sista gången. 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤