Hard work work

I torsdags i förra veckan när jag jobbade i värmen så var mina små hjärtan och stora hjärtat med Sofie och Robin till karlstad och lekte i lekparken och käkade på burger king. De hade haft en toppen dag och mamman var inte ett dugg avis.. Inte ett dugg... 😩 De hade även åkt det där mariebergståget runt om i karlstad. 


Men vad glad jag är över att vi har dessa 2 guldkorn i vårat liv. 💕💕 


I fredags så åkte vi in till karlstad och trängdes med hela värmland kändes det som. Benjamin fick en ny cykel, det blev sommarkläder till barnen. Nya skor till mig och Benjamin, blommor och smått och gott. ALDRIG vi åker in en löningsdag något mera . Phjjjuuu vilken dag. 😩 


På lördagen jobbade jag en delad tur. När jag var hemma på mina timmar var Sofie hemma och passade barnen medans grabbarna var på annat håll. Barnen var upp i de blå när Sofie passade dem. Och hon och Robin hade varit i charlottenberg dagen innan och köpt massa godis, festisar och en stor vattenbana till barnen. Hela jag blir rörd 💕 

När grabbarna kom hem så blev det mat på pizzerian innan det blev jobb igen. 

På kvällen blev det kubb och kortspel på altanen. 💕 


Igår vart de jobb till 16 och när jag kom hem slängde jag mig i säng och vilade innan vi visspade vaniljsås och gjorde iordning jordgubbar. S&R kom på fika och Robin hjälpte till så vi ÄNTLIGEN fick ljus på toaletten uppe. Efter 2,5 års tid 😂😂 


Så imorgon bär det utav till IKEA och köpa en spegel och sen ska vi måla sista lagret med färg sen är de bara å inreda toaletten äntligen. Bitarna faller på plats mer och mer . 

Så jämt för tillfället nyper jag mig själv i armen över vad lyckligt lottad jag är som sitter i detta hus med min familj. 💕 


Ikväll var det sommarfest på dagis. Sång och tipspromenad, fika och en massa lek. En jätte mysig kväll med glada barn 💕 Tänk att vi snart går på 6 veckors semester.  Barnen blir lediga from v26 så de blir lediga i hela 7 veckor 💕 UNDERBART! 




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤