Å vice verca

(null)

Även dagen idag har varit bra. Det mysigaste som finns är ju att vakna upp intill en varm barnkropp och bara snosa en timme till ♠️ 
Tusan vad jag ÄLSKAR lediga dagar. 

Vi har vart på skogspromenad, lekt i lekparken, varit hos Ida, Loke och Swea. Ett kärt återseende. Och som alltid leker hela gänget superbra så mammorna kan sitta å töla om allt mellan himmel å jord.
Plötsligt hade det gått några timmar och det var dags att bege sig hemmåt och göra mat. 

(null)

(null)

(null)

Efter att vi ätit, städat och lekt klart åkte vi ut med Chewy och tog svängen förbi Jesper där jag fick mig en förstjänt kopp kaffe 🙏 Vi följde även med en snabbis till mor där Celine fick va med när Maja badade. 

(null)

Vackraste lilla tjejen ♠️ 

Imorgon kommer älskling hem. Yeeey. Och sista dagen på min 4a ledighet. Man borde ha en 4a ledighet engång i veckan kan jag tycka 😎 

Vad vi ska hitta på med imorgon återstår att se. 

(null)

När man har långt vill man ha kort och vice verca. Nu vill jag ha långt blont hår (?!) Hua 😩😩😩


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤