Akke på rymmen

(null)

(null)

Igår kväll kom min kärlek hem och sov då han jobbade i närheten. Så vi fick en extra kväll hemma framför tvn tillsammans, underbart. 

Och han skjutsade barnen till dagis i lastbilen imorse. Förstår ni lyckan för barnen att få åka pappas stora lastbil till dagis. Ett stort äventyr för barnen. Och en bra start på en ny dag ♠️ 

Kl 16 idag checkade jag ut och gick på 2 dagars ledighet innan lång jobbhelg. Ska bli fantastiskt skönt. Och ser fram emot dessa 2 lediga dagar. 

(null)

Lilla Maja som växer så det knakar ♠️ 

Ikväll innan nattningen släppte jag in Akke i buren (han är alltid nu för tiden är ute med oss på golvet den tiden vi är hemma. )
MEN när jag kom ut ifrån sovrummet när Celine sov så var buren öppen och Akke gick runt nöjd på golvet och tjoa och vissla. Hoppsan!! Nu öppnar han burdörren själv och klättrar ner. Borde nog skaffa lås 😅 
Tror absolut inget skulle hända för varken hund eller katter törs gå på honom, men vore tragiskt om han skulle lära sig å gå genom kattluckan med. 😅


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤