Allt det fina vi har

(null)

Idag hade jag min 2a lediga dag. Dock ’bara’ tillsammans med barnen. Älskling åkte på jobb tidigt imorse. 

Så barnen och jag startade upp dagen med frukost med mamma och en sovande Maja. ♠️ 

Efter det blev det morgonpromenad med Chewy och då passade vi på att gå och vinka hej och säga hej till dagiskompisarna och fröknarna och titta på Celines nya dagis som håller på att komma upp. Ska bli spännande att följa bygget. HOPPAS att det kommer bli bra för våran tjej 💞 

(null)

När vi kom hem satt Akke i buröppningen och klättrade så smånig om ner. Han var ute med oss i 1 timme och avslutade med en dusch i diskhon innan jag tog han i en handduk och bärde ner han. Där han sedan klev på pinnen och in i buren. Duktiga goja ♠️ babysteps, men snart är vi i hamn ♠️ 

Vi har även hunnit med fika hos Rojna, vart hos mamma och c/o, städat, tvättat fönster, hängt upp rena gardiner, kollat på Tindras innebandy träning, ätit kvällis å myst. 
En super mysig dag helt enkelt 💞 Älskar lediga dagar. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

♠️♠️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu ska jag strax pussa på den sovande tjejen brevid mig och slå igen mina ögon. Just nu är jag alldeles lyrisc inför jul, januari och allt det fina som vi har ♠️ 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤