Inte redo

(null)

Benjamin från 2014 ⬆️⬆️

(null)

Jag och Benjamin 2012 ⬆️ 

Jag kan inte riktigt begripa att du fyller 6år om 5 ynkliga månader. Att du fyller skolålder. Att vi inom några månader kommer vinka hejdå till dagistiden, för all framtid. 
Att en helt ny värld ska skolas in. Jag är verkligen inte redo för det. Även om du är redo för det.  Minns så väl när hela mitt liv var kring bara dig. Hela dagarna myste vi, även mitt i nätterna. Vi sov när det passade oss, var vaken när du var vaken. Vi tog dagen som den kom. 
Du förändrade hela världen för mig och din pappa. Föralltid. Du tog oss med storm. Och det har inte varit lätt, någonstans. Och vi lär fortfarande. 

Men älskade Benjamin. Jag är så stolt över dig. Jag säger det ofta. Men det kan aldrig bli för ofta. Jag älskar dig. Vi älskar dig. 
Och även om jag inte är redo för att du ska fylla 6år snart. Så ska jag möta varenda förändring med dig och din pappa. OCH Celine, såklart . ♠️♠️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤