Minisemester ♠️

(null)

Yey. Äntligen!!!! Som jag lääängtar till en minisemester med min familj 💞 
Bokat 1 natt på scandic opalen och sedan ska vi gå en dag på universeumet. Kan tro att det kommer bli spännande och roligt för hela familjen ♠️ 

Ingen av oss som varit där så förväntingarna är höga!! Hört både bra och mindre bra om det, men tror det kommer passa oss ypperligt för en minisemester efter allt julstök. ♠️

(null)

Hemma har vi bokstavligen haft fullt upp. Förra veckan jobbade jag söndag-fredag ledig lördag, jobbade söndag-tisdag. Hade endast onsdag ledig med hela familjen. 

Då åkte vi till karlstad och handlade mat, färg och tapeter. Nu har vi äntligen målat klart i sovrummet, vardagsrummet och hallen uppe. Allt känns så fruktansvärt mycket lättare. Alla fönster på nedervåningen är putsade insidan och utsidan. Mamma började hjälpa mig igår och jag gjorde klart idag. Bästa mamma 💝 
Imorgon ska övervåningen bli klar med fönsterputs med. 
(null)

(null)

Nästa projekt blir att byta golv i samtliga rum. Men det får bli ett projekt tills efter jul och minisemestern 😂👏 
(null)

stora killen har fått sin allra första lösa tand. Så inom ett par dagar så antar jag att den har ploppat ut 😰 dom som känner mig vet att jag har världens tandfobi. Jag HATAR lösa tänder. Bland det värsta jag vet. Jag kan tom drömma om de och vakna upp kallsvettig. Hahaha. Antar att jag får börja vänja mig

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤