spännande jobb dag imorgon

(null)

(null)

(null)

(null)

Världens finaste är ni, från topp till tå! 

Medans jag har jobbat 2 dagar har barnen varit hemma och myst med pappan i huset ♠️ 
Men imorgon är det dags för dagis igen, för 1 dag iallafall. 
De är endast på dagis 7 tillfällen på 6 veckor. 
Så gissa om de längtar till sina kompisar 😅 

(null)

(null)

Hej Pakko 💞 

Nu ska jag slumra för imorgon väntas de ett spännande jobbäventyr 😍 Ska tillbaka in till Ullerudsgården för en dag. Och det var ju såååååå längesen. Ska bli jätte kul 😍👏 

Sen kl 16 går jag på 2 dagars ledighet med barnen. Och på fredag ska vi in till Karlstad och handla med brorsan. 

(null)

(null)

(null)

Ge mig sommar igen ☀️☀️☀️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤