stolt över min tjej

(null)

I fredags var vi lediga jag och barnen. Skönt sa vi ♠️ Hade ställt klockan iväntan på KAK-EL. Men han har ju fan inte dykt upp än!!!! 2a veckan han total ’glömmer’ oss!!! fastän vi ringde på torsdagen. Å han svarar ej när man ringer på bokad dag, flera timmar försenad. 

Tack å adjöken! Där misste ni en kund! 

Iallafall. Hade vi en bra dag med världens bästa morbror Jesper i karlstad. 
Han hjälpte Benjamin att köpa innebandy klubba och innebandy skor. Celine fick sig nya gympa skor inför bamsegympan i januari. 
Det blev även kanin och Akke mat för flera flera hundra 😱😱 Å ingenting till mamman 😅 

Vi passade även på att luncha på burger king 👌 

(null)

(null)

Igår, älskade lilla barn. Somnade hon i sin säng. Helt utan nattning, godnatt puss eller ens sin SNUTTE! Bara sådär. Innan jag hann att säga godnatt. 

Kan ha varit för vi öste svetten å hade disco innan vi la oss. Men lilla gumman. Vad stolt jag blir över dig ♥️ 

Idag har jag haft jobbpass 13-21,30. Så barnen har hängt med pappan och fixat kaminen, förhoppningsvis. Ätit hamburgartallrik och vart ute. Imorgon åker han på jobb igen fram tills onsdag. 💞 

Celine var även duktig och somnade utan sin snutte idag igen. Och dom som känner oss vet att den snutten är hennes allt. Men hon behövde inte den talade hon om för Erik. 💞 Sluta väx nu gumman. Du kan vara liten en stund till ♠️ 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤