Börja skolas in?!?!?

Igår va Maja på jobbet så man fick mysa 💞 

Igår var det jobbpass 7-16 innan man hämtade barnen och gick till skogs som varje dag. Så himla skönt att göra det när man kommer hem efter en jobb dag.


Benjamin drog ut med kompisar med detsamma, så det var bara jag och fisan 💞 Helt underbart. 

Vid halv sex kom Jesper som passade som medans jag stack på föräldramöte på dagis. 

Celine kommer börja på ett helt nytt dagis som kommer att komma om några veckor. Så i december kommer hon att börja där. 

Benjamin kommer att bli kvar där han går nu med endast 5 åringar då. Så då kommer de redan börja 'skolas' in mot 0an. Börja förbereda sig för att börja skolan!! Äta i matsalen, va på skolgården, hänga med 0aan till skogs osv. Jag är defenetivt inte redo för det 😩Men kan tänka mig att det är aaaas coolt för Benjamin som nästan bara har äldre kompisar. 

Idag är vi hellediga 💞 Och idag kommer älskling hem!! 💞


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤