Sjukling

Helan å halvan 💞 Sådär låg de igår kväll. Och imorse när jag väckte Benjamin låg de fortfarande tätt intill varandra.


Jag hann att jobba 1,5 timme idag innan dagiset ringde. Celine blev super dålig pang bom där. Så när jag hämtade henne låg hon och vilade på madrassen super hängig/trött med röd blank ögon 😩😩 

Benjamin är kvar och leker 💞 


Innan vi åkte hem åkte vi till affären och fyllde på med frukt och yoghurt 💞 Fisan ville ha clementiner å banan. 


När vi kom hem tog vi en skön promenad med Chewy. Celine satt i vagnen och åt banan. 

Nu har vi precis krypit ner under täcket och ska vila och kanske slumra till en sväng. 

Tvätten är i rullning och har dunder medel i ugnen så den ska även göras ren. Man hinner med mycket när man vabar, mer än lediga dagar av någon anledning 😂 


Oprationen för mormor igår verkar ha gått bra, tack å lov 💞 Världens bästa mormor!!! 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤