snö närsom

Älskling köpte nya Elsa skor till Celine. Varmfodrade. Gissa om hon blev nöjd? räckte lixom inte med att jag fyllt på bägge barnens garderober och skoförråd 😂 

Fastän jag antar att det får köpas riktiga vinterskor snart. Känns tidigt att klä sig i varmfodrat redan nu, samtidigt som om det kan komma snö i princip närsom helst.. 

Celine snarkade och sov i över en timme på förmiddagen. Även jag slumrade till. Härligt. 


Vilket gör det desto svårare att somna nu. 
Men igår somnade jag innan klockan slog 21. Så skönt att komma i säng i tid för engågsskull. Händer aldrig när älskling är hemma 😂 


💝


Imorgon ska jag va hemma med lillrompa. Benjamin ska få gå till dagis om han vill. Han får självklart välja själv men han sa idag att han gärna vill dit och leka med kompisarna. 

Isåfall ska jag och Celine ta en riktig mysdag i soffan/sängen och bara äta och mysa och vila upp oss. Kanske en å annan promenad om vädret tillåter. 


Pratade med mormor ikväll. Och hon lät pigg, tack å lov 💞


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤