Tänk om

Idag tog hela familjen sovmorgon tills efter halv 10!!!!!! Riktigt skönt. Vi avnjöt en frukost tillsammans innan älskling drog till Leffa och c/o i några timmar medans vi var i skogen och hängde i lekparken.


Idag och nu är det många tankar som far och svänger. Jag försöker att tänka posetivt. Men det finns alltid ett 'tänk om' 

I detta fall kan det inte finnas 'tänk om' för isåfall checkar jag ut.

Imorgon ska min mormor operera sig. Hon har en tumör på tarmen. De säger att det ser bra ut och ingen spridning. Tack och lov. Men ändå finns det dära jävla tänk om där. 

Jag har vart så jävla rädd. Och är än. Min mormor är allt. Hon är världens bästa människa. Från topp till tå. På riktigt. 

Älskade älskade mormor. Imorgon försvinner skiten och sedan är början på resten av ditt liv. 💞 

Så ikväll åkte jag till mamma en sväng och myste med Maja och krama och önska mormor lycka till 💞 Nu vill jag dra fram tiden och få detta överstökat. 


heja mormor 💞


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤