jävlaäckelskit

2 missade samtal och ett meddelande 'ring mig' 

ett samtal där det känns som om hela världen försvinner under en för en stund. Man tappar fotfästet. 
Även som man blir mållös och inte ett dugg förvånad. 
Det är som om man har vant sig. 

Jag hatar det här. Så jävla mycket. 
Jag vet inte vad jag skulle ta mig till ifall och om.

Man ska inte måla fan på väggen det vet jag. 

Det känns som jag exploderar emellanåt. 
Och det är okej, man reser sig igen.

Fanfanfanfanfan. 
Fanåthelvete. 

Jag finner inga ord. 

Jävlaäckelskit.


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤