Min storatjej

Igår fyllde världens finaste och bästa tjej 3 år!! Det blev paket och sång i sängen för henne innan vi klev upp 💞 


Benjamin och Celine var sånna vänner HELA dagen och lekte tillsammans. 

Clary kom förbi snabbt på förmiddagen med ifrån gammelfarmor och sen kom 
Damberg förbi med 2 sorters glass och snabbis fika innan han drog sig vidare på jobb. 

Min Mormor och morfar kom vid halv 2 också innan mamma och c/o kom. 

Celine fick så mycket fint som kläder, badrock, elsa paraply, Elsa docka som kan sjunga, pengar, lördagsgodis, målarböcker, kritor, tuggumi mm mm. 

På kvällen kom pappa och Annmarie med stort lera pyssel. 
Jösses vad ni fina skämmer bort våran tjej 💞 

Imorgon kommer Kicki och Krister med så än är inte kalaset slut. 

Igår för 3 år sedan såg lillan ut såhär ; 

Hon kom kl 12;14 till oss och berikade vårat liv. 


Idag för 3 år sedan åkte vi hem till Benjamin.

Världens bästa bror hade haft honom för natten. Och jag minns än idag vad jag saknade honom så. Men de hade haft det SÅÅÅ bra och haade åkt till morfar på morgonen och ätit frukost 💞 

Första mötet för 3 år sedan. 💞 

Och våran tjej har inte haft sin tutte på ett dygn nu. INTE en frågan efter den. Ingenting. Inget bråk, gråt eller något. Grisarna ska få tuttarna och EN skulle hon spara till M. 💞 Hon var mycket noga med det. 


Men vad STOLT jag är. På sin 3 års dag slutade hon helt poff. Precis som vi förberett och haft nedräkning till. Och hon chockar oss och gör det bara sådär. 💞


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤