Tills döden skiljer oss åt

Nu ska jag snart sluta mina ögon och sova. Varit intensiva jobbdagar nu så det ska bli riktigt skönt med en ledig dag innan man kör 4 långa pass igen. 


Så imorgon ska jag och barnen in till Karlstad och inhandla skor och nödvändigheter. Brorsan följer med oxå. 

Alltså har ni sett?!?!?! Så fruktansvärt fina 😍


Kan knappt förstå att dem är mina, älskade älskade barn 💞 

Efter jobbet idag så åkte vi till mamma där gmormor bjöd på mat och så hjälpte jag mamma och Leffa att sätta in babyskyddet och basen i bilen. 

Tänk att det endast är en tidsfråga innan lilla pyret kommer 😍 

Igår efter jobbet åkte vi till klippåsen för att se om vi skulle få se några vildsvin då vi aldrig sett dem förut. MEN där stod de. En HEL hög!!!! Lite häftigt att stöta på en hel flock i det 'vilda' och barnen var helt till sig. 


Akke har även fått varit ute i friska luften. Han njööööt i massor!!! Sjöng, vissla och pratade som aldrig förr. Längtar tills vi är på rätt sida året igen och det är vår/sommar så han kan få vara ute under dagarna. 

Min älskling. Om du bara visste vad jävla bra du är. Vad fin du är. Och vad stark du är. Ifrån insidan och ut. Du har förlorat mer än någon någonsin skulle behöva göra. 


Jag hatar att se dig ledsen och jag hatar att se dig sårad. Och framför allt så hatar jag dem som får dig att känna så som du gör. För du är inte värd det. Så som du kämpar och sliter på jobbet, här hemma, för dig, mig och oss i familjen.
Jag är så fruktansvärt imponerad utav dig så du anar det inte. Jag säger det alltför sällan. Men jag beundrar dig och din styrka till att hålla ihop. Du kunde lika gärna ha gått i sönder när du förlorade 'allt' 

Men här står du idag, och vi. Lyckats resa oss ifrån botten till toppen. Helt på egen hand och med hjälp utav min familj, släkt och våra vänner. 

Jag älskar dig, av djupet av mitt hjärta. Föralltid. 

Tills döden skiljer oss åt så ska jag älska dig, leva med dig. Åldras med dig. 

Du är mitt allt och barnens allt.
Tillsammans är vi en familj. 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤