äntligen vår

(null)

Häromdagen när jag jobbade plockade älskling fram studsmattan. Jösses vad efterlängtat ❣️ Barnen har väntat på det sedan sen togs ner. 
Hoppas bara att snön där under kan smälta nu också 😅 

Idag blir det UL igen. Allt ser bra ut med fisliten som tur är ❣️ 
Men jag har cystor som inte försvinner och växer så en läkare skulle titta på det idag. Får hoppas under skett och de är spårlöst borta 😅

(null)

Mina pojkar ❤️
Tänk att om 14 ynka dagar har vi en 6åring i huset. Herregud vad galet fort tiden går. Älskade kloka unge med världens största hjärta 💞 




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤