goda å mindre goda nyheter

(null)

Ultraljudet idag gick BRA! Det barnmorskan trodde va en avvikande cysta var min tarm. Men har fortfarande en cysta på över 3cm. Men den gör de inget med. Så det var goda nyheter. 

Dock fick jag svar ifrån gyn. Och med stor sannolikhet har jag säkert kraftiga cellförändringar kvar. Vilket även läkaren tror. 
Så tillbaka i Maj igen till CSK. Och det värsta som kan hända är väl att de blir snitt istället för vaginalförlossning och att de samtidigt tar bort cellförändringarna medans jag ändå är på operation. Men det återstår att se. 
Börjar dock bli trött på att springa på sjukhus 😫 känns som om allt bara krånglat å krånglat. 

(null)

Nått som är underbart är dessa iallfall 👆👆. 
De sover tillsammans på övervåningen i stora sängen och oftast nu för tiden är de jätte bra vänner, till och med bästavänner säger dem och de leker så fruktansvärt bra. Så bra att de tackar nej att leka med kompisar när de knackar på för de vill leka själva. Älskade älskade barn ❣️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

Imorgon kommer det eventuellt hit en kompis till barnen. Och så ska vi till mamma på förmiddagen och kika på bebis kläder. 
På något vis känns det ändock som jag kan pusta ut nu. Trodde först att vi var tvugna å avbryta hela jävla graviditeten pga allt krångel. 
Men nu siktar vi framåt. detta ska gå vägen ✨🌺

Och imorgon kväll kommer älskling hem igen och är ledig i en vecka. 💞 
(null)

(null)

Mina tjejer ❤️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤