Lekdagar

(null)

(null)

(null)

(null)

I söndags 26/8 besökte vi en av barnens favorit lekpark i forshaga 🙂 

(null)

(null)

På måndagen 27/8 efter Benjamin slutat skolan så tog älskling med barna till leos så jag och Inez fick sova. Hade endel sömn att ta igen ifrån natten som var. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag var pappan och Celine på mariebergsskogen och lekte och tittade på djuren i ett par timmar. Benjamin var i skolan och Inez och jag städade och tog igen sömn. 😅 Eller jag, hon sover ju mer eller mindre jämt. 

Kommer komma bättre uppdatering kring Inez och  allt, men inte ikväll för nu ska jag sova 🙂 

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤