120kvm altandäck

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På förmiddagen klädde vi på oss och gick ut på promenad och va i snön. Härligt att få en nypa luft. MEN jag ser sååå sjukt mycket fram emot att få poolen byggt och 120kvm altan och pooldäck. Och hoppas såklart på ännu en rekordsommar. 

Annars idag har vi inte gjort någonting. Ätit frukost med mamma och var å hjälpte henne med julgranen. Så har jag städat och plockat lite. Barna har bråkat så fort Benjamin kom ifrån skolan. Hatar sånna dagar. 
Men vi avslutade med innebandyträning och barna slutade som vänner. Så det blev en bra avslutning trots allt. 

och IGÅR!!! Vände sig Inez ifrån rygg till mage. FLERA gånger.. Trodde först det var Celine som vänt henne men när jag fick se det själv så trodde jag på Celine när hon sa att Inez gjorde det själv. Herregud. Du var ju nyss pytteliten. 

(null)

Idag fick vi även hemleverans på hundmat. Har i flera år beställt hundmat ifrån Vetzoo. Är super smidigt att få hem maten ända till dörren och kommer oftast redan dagen efter man beställt. + att det ofta är liite billigare på vetzoo än i vanliga djuraffärer. Och att man kan läsa på lite om fodret innan man köper. 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤