Älskling’s 28års dag ❤️

(null)

(null)

När älskling fyllde år ( 27 januri ) hade han beställt smörgåstårta. 
Och för första gången i mitt liv ställde jag mig och gjorde 2 sorters smörgåstårta. 
En med räkor och en med köttbullar. 
Och vetni?! de blev sjukt goda! Fick jätte mycket beröm. Det var inte sista gången!! 
Det var en fin födelsedag för honom, världens bästa mormor och morfar åkte såklart hela vägen hit för hans skull. Pappa och A-M kom och mamma och c/o, Tomas med familj och såklart Damberg ❤️
Vi älskar er fruktansvärt mycket ❤️ 

(null)
(null)

(null)

(null)

Jag hade även bokat bord till mig och älskling på alfie’s så jag bjöd på mat. 
Jag tog köttets lustar ( 3 olika sorters kött och potatisgrattäng ) 
Älskling tog lammfile och råstekt potatis. Jätte gott och mysiga timmar. Dock krångla min mage som alltid på eftermiddagarna/kvällarna så den svällde upp och gjorde fruktansvärt ont. 
Så vi åkte hem tidigt och hämtade upp barnen hos mamma och Leffa. 

Hade även köpt hockeybiljetter till älskling och Jesper inför Söndagens match Färjestad-Luleå. 
De hade vart en bra match och älskling fick ett bra avslut på en bra helg ❤️ 
Önskar att jag skulle kunna ge dig hela världen. Men det kan jag inte, men jag lovar att jag ska leva mitt liv för dig, mig och oss ❤️ 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤