jobbig tid

(null)

(null)

Herregud!!! Mitt liv består endast av jobb nu för tiden känns det som. Nu i 2 veckor är jag endast ledig 2 dagar. Hur tusan tänkte jag?! 
Nåväl. Nästa torsdag är jag ledig 3 dagar ❤️

Det är tyvärr ett rent helvete att lämna Celine på morgonen, gråter och klamrar sig fast hos mig. Fruktansvärt jobbigt så jag gråter när jag går där ifrån. Älskade älskade vän. Och idag hade hon blött näsblod på dagis med. Tur dom är lediga i nästan 2 veckor nu ❤️ 

(null)

På Benjamin dagis hängde det hjärtan på en vägg med alla barnens namn och där i stod de fina ord om var och en. Blev så rörd på Benjamins. Älskade pojke vad du är underbar. 
Vartenda påstående stämmer ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags när älskling var påväg hem ifrån jobbet så tände barnen och jag grillen så grillade vi. Varit så sjukt sugen på grillat länge nu så orkade inte hålla mig längre. OCH ni kan tro om det var gott!!! Herrejävlar 😍😍😍 

Imorgon är vi alla lediga tillsammans och då ska vi till ögondoktorn med Benjamin och sedan får vi se vad som hittas på. Ska bli sjukt skönt med en ledig dag iallafall. ❤️ 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤